sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Regatul meu pentru?...

Ţigările sunt foarte scumpe pe aici... plus că nu fumez... dar în schimb am devenit un pachet full de emoţii şi gânduri... nu vrei să-ţi dau la schimb toate astea pentru un gram de linişte? Dar trebuie să mă înveţi să mi-l şi injectez. Sau trebuie consumat cu un ceai?
Îmi suflu sufletul spre oglinda din baie. Au, m-am tăiat! Cum dracului am spart-o?? Sau... ce s-a spart?... Ah, gata, m-am prins, stai că trebuie să îmi adun bucăţile de suflet de pe jos. Unde Dumnezeului am lăsat făraşul de data asta?? Mamăăăă, ce mizerie am făcuuut! Grozav, cu o singură mână funcţională trebuie să...
Las-o baltă... nu mai are niciun rost. Iar sunt patetică (şi acum nu ştiu de ce mi s-a făcut dor de fosta mea profă de română... cât de bolnav!).
Un bandaj, o pastilă pentru durere şi somn. Îl las să zacă. Se usucă el şi dispare. Sau...oare se mai adună să vină la mine?... Nu prea cred.
Noapte bună, dragul meu.

Un comentariu:

Lucian Vâlsan spunea...

Somnic pufos pletoasă mică :D