marți, 18 august 2009

Poveşti



Hai să ne prefacem că e totul bine şi că există Făt Frumos. Şi că Ileana Cosânzeana caută dragoste, nu conturi grase. Haaaai, o să fie amuzant! Uite, vrei să fiu eu zmeul? Ştii doar că nu mă prinde rolul de domniţă la ananghie... m-am plictisit să cred că m-ar prinde vreodată. Poate doar de bonă a ei.
Te las să te gândeşti ce rol vrei şi în ce vrei să mă prefac peste noapte. Hai să plăsmuim un basm cu Feţi Frumoşi care stau online pe mess, zmeul la ignore, în căutarea prinţesei autentice...
Dar te rog nu uita că nu mai am pic de expresivitate. Mi s-a concentrat toată în ochi. Şi dacă stau să mă gândesc... Bine, sunt eu prinţul. Dar vezi că mie nu îmi plac blondele decât dacă sunt foarte curve... lucru care ar cam strica atmosfera, nu crezi? Şi, din nou, hai să ne prefacem că e totul bine şi că toată lumea e fericită. Mulţumit?

Niciun comentariu: